i sidste uge var jeg med min skole, højer designefterskole i København til modeugen. det var virkelig en fed oplevelse og jeg lærte en masse om den nye måde, det var A/W 12 showene vi var inde og se nogle af og det var virkelig bare helt fantastisk! :-)
her kommer der nogle billeder og videoer af det jeg så, i må meget undskylde at der ikke er så meget! ;-)
Jeg har fx. været til CIFF Trend show, FIVE og vores eget lille modeshow som vi jo holdte på Københavns hovedbanegård!
Kærlighed herfra <3
Ingen kommentarer:
Send en kommentar