torsdag den 29. november 2012
Denim
Etiketter:
Burberry,
Cheap Monday,
fashion,
Hollister Co.,
polyvore,
style
mandag den 19. november 2012
fredag den 9. november 2012
tirsdag den 30. oktober 2012
tirsdag den 4. september 2012
onsdag den 29. august 2012
im back!
Hej søde mennesker!
nu er jeg endelig tilbage efter en meget lang pause og det skyldes at min computer har været gået i stykker og den er nu endelig blevet lavet! yes.
jeg er også startet i skole igen.... hvilket jeg jo bare elsker!
nu er jeg endelig tilbage efter en meget lang pause og det skyldes at min computer har været gået i stykker og den er nu endelig blevet lavet! yes.
jeg er også startet i skole igen.... hvilket jeg jo bare elsker!
Aura Dione - in love with the world
xoxo Tobias
tirsdag den 3. juli 2012
Farvel.
Jeg har i lørdags måtte sige farvel til min elskede efterskole ''højer designefterskole'' og sidder bare og er lidt små trist over det og derfor trøster jeg mig med svampebob slikkepind! :-)
Tobias Hansen <3

tirsdag den 26. juni 2012
Undskyld!
Kære små læsere, i må meget undskylde at jeg ikke lige har været så god til at opdatere bloggen, men det er fordi at min dejlige computer desværre gik død og måtte lade livet! men nu er jeg jo så smart at jeg har fået det til telefonen.. :-)
Men der sker en hel masse, jeg har blandt andet været til alle mine eksamener og nu er det snart tid til at jeg skal stoppe på min efterskole og det bliver nok lidt trist :-(
Men jeg glæder mig til endelig bare at komme videre!
Håber i nyder den sommer, som vi ikke rigtig har! :-)
Tobias Hansen <3

tirsdag den 3. april 2012
lækre fødder!
jeg sidder lige og hygger med den søde Ida :-)
fodbad med the i og sukker som vi har brugt som en scrub samt god musik, det er altid dejligt med lidt selvforkælelse.
Især med rigtig godt selskab ;-)
fodbad med the i og sukker som vi har brugt som en scrub samt god musik, det er altid dejligt med lidt selvforkælelse.
Især med rigtig godt selskab ;-)
Tobias Hansen <3
mandag den 2. april 2012
eksamen & modeshow!
Jeg har nu været til min eksamen i tekstil og beklædningsdesign og jeg er ret glad for den karakter jeg har fået som er 10 og det gik rigtig godt synes jeg selv, lige nu er vi igang med at sætte et modeshow op her på skolen fordi vi holder åbent hus på tirsdag d. 3 april fra 12 - 17 på Højer Designefterskole, søndergade 21, 6280 Højer, og det bliver bare så fedt!!
alle får lov til at vise de kreationer de har lavet i år frem og jeg tror vidst at alle er ret spændte på hvordan det kommer til at gå og hvordan folk tager det, jeg glæder mig ihvertfald selv rigtig meget!
alle får lov til at vise de kreationer de har lavet i år frem og jeg tror vidst at alle er ret spændte på hvordan det kommer til at gå og hvordan folk tager det, jeg glæder mig ihvertfald selv rigtig meget!
Model - Dicte Frost
Design - Tobias Hansen
Tobias Hansen,
onsdag den 28. marts 2012
tirsdag den 20. marts 2012
endnu mere eksamen!
jeg er rigtig godt igang med min eksamen og lige øjeblikket er jeg igang med at lave bukser som skal laves ud af sort fløjl og jeg håber de bliver såååå fede. igår fik jeg mine labels som jeg havde bestilt for en uges tid siden og de er bare så lækre og fine, jeg er helt vildt glade for dem.
her er lige et par billeder af hvad jeg er igang med.
Tobias Hansen.
torsdag den 15. marts 2012
EKSAMEN!
de sidste par dage har jeg gået og fumlet med min eksamen og allerede så sent som igår lavede jeg min t-shirt færdig og min cardigan er også færdig samt skindbæltet!!!! :-D
er mega glad over det og nu får i lige nogle billeder af det!
er mega glad over det og nu får i lige nogle billeder af det!
Love Tobias Hansen <3
mandag den 12. marts 2012
Summertime
Top - Wallis // Shorts - Mango // Sko - floral platform // Taske - Hermés //
Solbriller - Sambag & John Lennon //Hat - Phase Eight // Neglelak - Essie
Jeg synes at det snart er tid til at finde noget nyt lækkert sommertøj så man kan være klart til den dejlige og skønne sommer. Så her kommer der et bud på hvordan man kunne klæd sig til sommer.
Tobias Hansen <3
Etiketter:
Essie,
fashion,
Hermès,
Mango,
Phase Eight,
polyvore,
Sambag,
style,
summer,
Wallis,
Wet Seal
EKSAMEN!
det er jo super fedt at gå i skole nu til dags og det bedste er da eksamen, især når det omhandler design hvilket min næste eksamen skal omhandle!
ja, jeg skal lave eksamen i tekstil og jeg glæder mig mega meget!!!! :-D
for jeg har nemlig ladet mig inspirere af 1920'ernes herremode i forhold til deres bukser og hvordan de sad på folk, jeg har så valgt at mixe en masse fede stoffer sammen som kommer til at se utrolig godt ud og jeg kan ikke vente med at skulle lave det hele og faktisk bare sige '' jeps, det er mig der har lavet det hele! '' det bliver så fedt. Jeg har valgt at arbejde i materialer som fløjl, polyester, strik og skind som jeg er sikker på at det vil se godt ud sammen.
Love, Tobias Hansen <3
ja, jeg skal lave eksamen i tekstil og jeg glæder mig mega meget!!!! :-D
for jeg har nemlig ladet mig inspirere af 1920'ernes herremode i forhold til deres bukser og hvordan de sad på folk, jeg har så valgt at mixe en masse fede stoffer sammen som kommer til at se utrolig godt ud og jeg kan ikke vente med at skulle lave det hele og faktisk bare sige '' jeps, det er mig der har lavet det hele! '' det bliver så fedt. Jeg har valgt at arbejde i materialer som fløjl, polyester, strik og skind som jeg er sikker på at det vil se godt ud sammen.
Love, Tobias Hansen <3
onsdag den 7. marts 2012
Forever young.
Alexander McQueen AW 12
Nu Har selveste brandet Alexander McQueen gjort det endnu engang, han er kommet op med en AW 12 kollektion og den er forrygende god. Jeg elsker alt ved den, teamet McQueen er gået all in med de stærke rødlige farver, sort, cremehvid og en lækker grå. de bruger meget muslinge, konkylie og hav temaet i deres udtryks i tøjet, som er kommet meget op her for tiden!
Hvis i gerne vil se McQueens nyeste show skal i trykke Her!
Love, Tobias Hansen <3
Hvis i gerne vil se McQueens nyeste show skal i trykke Her!
Love, Tobias Hansen <3
Fashionshow!
også lige det her mega cool billed til jer!
yaaaaaay, idag skal vi holde fashionshow på min efterskole og jeg glæder mig rigtig meget fordi jeg skal gå model og alle får hver deres karakter som de skal være. Det bliver bare så godt!
det er Højer Designefterskole første modeshow! :-)
Love, Tobias Hansen <3
torsdag den 1. marts 2012
Love Lancôme
jeg har nu deltaget i Lancôme's Konkurrence på polyvore.com som er det sted jeg laver moodboard/collager.
her får i den nu at se.
Venstre: Skjorte - Marc By Marc Jacobs // Jeans - Helmut // Clutch - Chanel // Sko - Camilla Skovgaard // Neglelak - Essie
Højre: Kjole - NOTTE BY MARCHESA // Clutch - Yves Saint Laurent // Sko - Giuseppe Zanotti // Neglelak - Essie
Love, Tobias Hansen <3
Bleu, Bleu, Bleu, Bleu
Venstre: Bluse - Chiffon top // Shorts - denim shorts // Sko - Giuseppe Zanotti // Clutch - Mulberry
Midten: Kjole - cocktail dress // Sko - Valentino // Clutch - purple snakeskin
Højre: Bluse - Marc by Marc Jacobs // Shorts - denim shorts // Sko - Steve Madden // Clutch - Alexander McQueen
Blåt er temaet og i skal ikke holde tilbage på farven.
Love, Tobias Hansen <3
mandag den 27. februar 2012
A night out..
jeg har for første gang valgt at lave en lille slags collage hvor man kan se to sæt med tilbehør til en tur i byen eller andet.
det er mega fedt hvis man tage en helt enkel sort kjole og pimper den op med nogle lækre sko, et par chanel øreringe og en vildt lækker clutch. eller hvis du tar en flot skjorte i en vild farve og sætter den sammen med et par skinny jeans, lækre stilletter, chanel tasken og de flotteste øreringe.
så er du klar til en vild aften, hvor du med sikkerhed får masser af opmærksomhed ;-)
til venstre: Skjorte - Esther Frill // Jeans - Black Super Skinny // Sko - Jeffrey Campbell // Taske - Chanel // Øreringe - Ivanka Trumph
til højre: Kjole - Lanvin // Sko - Casadei // Clutch - YSL // Øreringe - Chanel
Tobias Hansen. <3
det er mega fedt hvis man tage en helt enkel sort kjole og pimper den op med nogle lækre sko, et par chanel øreringe og en vildt lækker clutch. eller hvis du tar en flot skjorte i en vild farve og sætter den sammen med et par skinny jeans, lækre stilletter, chanel tasken og de flotteste øreringe.
så er du klar til en vild aften, hvor du med sikkerhed får masser af opmærksomhed ;-)
til venstre: Skjorte - Esther Frill // Jeans - Black Super Skinny // Sko - Jeffrey Campbell // Taske - Chanel // Øreringe - Ivanka Trumph
til højre: Kjole - Lanvin // Sko - Casadei // Clutch - YSL // Øreringe - Chanel
Tobias Hansen. <3
lørdag den 25. februar 2012
to be or not to be...
to be or not to be, a fuckbird!! :-D
det er lidt en demonstration mod alle dem som egentlig bare forelsker sig i et andet menneske også bliver utrolig kærestekedelig.... -.-''''
så derfor er jeg nu igang med at hygge med den søde A to the nika ;-)
vi skal snakke, spise slik og slappe af..
hav en fortsat god weekend :-)
Love Tobias, <3
det er lidt en demonstration mod alle dem som egentlig bare forelsker sig i et andet menneske også bliver utrolig kærestekedelig.... -.-''''
så derfor er jeg nu igang med at hygge med den søde A to the nika ;-)
vi skal snakke, spise slik og slappe af..
hav en fortsat god weekend :-)
Love Tobias, <3
onsdag den 22. februar 2012
mandag den 20. februar 2012
Godmorgen! :-)
idag mine dejlige læsere er jeg på noget der hedder teko som er en slags designskole i herning og det er utrolig fedt, jeg skal være der indtil på fredag og vi skal have gang i strikkeriet og lave en masse spændende ting!!
Jeg har glædet mig rigtig meget for at se om det virkelig er noget for mig, men allerede efter første besøg tyder det på at jeg kommer til at kunne lide teko rigtig meget! :-)
jeg bor sammen med Dicte nede fra skolen og det er jeg super glad for, vi har det så godt sammen og vores værelse ligner allerede et bombet lokum :-D
Men nu vil jeg til og afsted, hen til teko.. HERE I COME! ;-)
DICTE!
Masser af kærlighed fra lille mig til alle jer <3
torsdag den 16. februar 2012
WHAT TO DO?
jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu.. :s
Jeg er så meget i tvivl om hvad jeg gerne vil med mit liv og hvad jeg gerne vil være. jeg er opsat på at det skal være noget med mode men hvad? jeg har stadigvæk designer i tankerne og jeg gider egentlig ikke på gymnasium, hf, hg eller noget andet af den slags.. for jeg ved bare at det ikke kommer til nytte i mit liv og der bliver hele tiden sagt til mig at jeg skal tage en hg, den kommer til at gavne dig og du vil værdsætte det når du bliver ældre og jeg tænker bare.. NEJ! jeg gider ikke på hg eller noget andet, så vil jeg heller arbejde og hvis jeg ikke kan finde noget arbejde må jeg finde på noget andet, for jeg ville personlig bare føle at det ville være spild af tid for mig at starte på hg som jeg bliver rådet til. Jeg vil bare rigtig gerne starte på noget designskole af en slags og selvom det er utrolig svært at komme ind, vil jeg stadigvæk prøve alt hvad jeg kan, men der bliver bare slet ikke bakket op om hvad jeg gerne vil og hvad jeg gerne vil være. for jeg føler lidt at alle omkring mig bare tænker ''jaaa, jaaa'' han bliver jo aldrig nogensinde til noget og det gør mig bare virkelig ked af det, jeg vil bare gerne være mig og tage mine egne beslutninger og ikke blive påvirket af hvad alle andre synes jeg skal og hvad så når jeg bliver ældre og måske har fortrudt det.. ja, så er der ikke noget at gøre ved det, men det ved jeg bare at jeg aldrig vil, for jeg er en person der ved hvad jeg vil og jeg vil gerne selv bestemme over mit eget liv.. det kommer måske også dertil hvor at jeg bliver nødt til at flytte ud fordi at de ikke vil have at jeg bor der så længe jeg ikke studerer eller arbejder.. dumt, jeg er jo kun 16 år og de har faktisk pligt til at give mig tag over hovedet og mad, men det er de sikkert fuldstændig ligeglad med desværre..
her er lidt af mine tanker for idag.. :-)
Kærlighed fra mig! <3
Jeg er så meget i tvivl om hvad jeg gerne vil med mit liv og hvad jeg gerne vil være. jeg er opsat på at det skal være noget med mode men hvad? jeg har stadigvæk designer i tankerne og jeg gider egentlig ikke på gymnasium, hf, hg eller noget andet af den slags.. for jeg ved bare at det ikke kommer til nytte i mit liv og der bliver hele tiden sagt til mig at jeg skal tage en hg, den kommer til at gavne dig og du vil værdsætte det når du bliver ældre og jeg tænker bare.. NEJ! jeg gider ikke på hg eller noget andet, så vil jeg heller arbejde og hvis jeg ikke kan finde noget arbejde må jeg finde på noget andet, for jeg ville personlig bare føle at det ville være spild af tid for mig at starte på hg som jeg bliver rådet til. Jeg vil bare rigtig gerne starte på noget designskole af en slags og selvom det er utrolig svært at komme ind, vil jeg stadigvæk prøve alt hvad jeg kan, men der bliver bare slet ikke bakket op om hvad jeg gerne vil og hvad jeg gerne vil være. for jeg føler lidt at alle omkring mig bare tænker ''jaaa, jaaa'' han bliver jo aldrig nogensinde til noget og det gør mig bare virkelig ked af det, jeg vil bare gerne være mig og tage mine egne beslutninger og ikke blive påvirket af hvad alle andre synes jeg skal og hvad så når jeg bliver ældre og måske har fortrudt det.. ja, så er der ikke noget at gøre ved det, men det ved jeg bare at jeg aldrig vil, for jeg er en person der ved hvad jeg vil og jeg vil gerne selv bestemme over mit eget liv.. det kommer måske også dertil hvor at jeg bliver nødt til at flytte ud fordi at de ikke vil have at jeg bor der så længe jeg ikke studerer eller arbejder.. dumt, jeg er jo kun 16 år og de har faktisk pligt til at give mig tag over hovedet og mad, men det er de sikkert fuldstændig ligeglad med desværre..
her er lidt af mine tanker for idag.. :-)
Kærlighed fra mig! <3
torsdag den 9. februar 2012
Fashion.
her for tiden er jeg blevet meget interreseret i designeren Reem Acra, jeg synes hendes stil af tøj er urolig flot og hun har virkelig en rød tråd igennem alle sine kollektioner.. så fedt!
så her er lidt af mine ynglings designs og lidt sko ;-)
http://www.reemacra.com/ tøjet er herfra
http://www.christianlouboutin.com/#/intro og skoene herfra.
Love from me! <3
så her er lidt af mine ynglings designs og lidt sko ;-)
http://www.reemacra.com/ tøjet er herfra
http://www.christianlouboutin.com/#/intro og skoene herfra.
Love from me! <3
Abonner på:
Opslag (Atom)
















































