tirsdag den 31. januar 2012

CPH FW!

Så er det idag at den står på Copenhagen Fashionweek og jeg glæder mig seriøst rigtig meget, jeg vil prøve at opdatere bloggen samtidig med at jeg er i København. men hvis jeg ikke gøre det får i en masse billeder, videoer mm. senere på ugen :-)

Tobias Hansen, <3

COPENHAGEN FASHIONWEEK!

imorgen onsdag d. 1 februar starter Copenhagen Fashionweek og jeg skal da helt sikkert med til den, vi skal ind og se moden, hvad der er trendy for tiden og en masse andet. vi skal f.x. også holde et lille modeshow selv som skal afholdes på Københavns Hovebanegård kl. 15.30 om fredagen :-)
det bliver så fedt!
Glæder mig som et lille barn.

Tobias Hansen, <3

Smykkedesigner.

i denne her weekend har vi haft besøg af den søde Vicki Zoé Ziska som er en helt vildt dygtig smykkedesigner og laver en masse fede smykker.
vi skulle så lave vores egne smykker og de kom til at se således ud.

 en ring lavet af sorte affaldssække og en ludobrik.
 et halssmykke lavet af hønsenet, affaldspose, snøre og knapper. 
og mit mærke som jeg skulle finde på. 


Tobias Hansen, <3

fredag den 27. januar 2012

I wanna became something... big

Jeg vil rigtig gerne være noget stort her i livet, men hvad det ved jeg ikke helt endnu.. jeg vil gerne have at alle folk i hele verden ved hvem jeg er, hvad jeg står for og mit navn, jeg vil gerne gøre en forskel for verden og dets folk..

Tobias Hansen, i am my own and i love to be who i am :-)


Lady GaGa
en person som jeg ser op til, en person som har fået så meget succes på så kort tid.
she is my mother monster and i will always love her! <3 

søndag den 22. januar 2012

Alexander McQueen

Manden der fik mig til at tro på mig selv.
Jeg synes selv at Alexander McQueen han er noget af det bedste inden for tøjdesign og jeg er så ked af det over at han er er død, for han er virkelig mit største idol og jeg ville have gjort alt for at møde ham, så her er en lille hyldest til mit idol og ham som holder gnisten i live inden i mig.
her er nogle billeder fra hans kollektiener.. AW 11 & SS 12, som er de seneste hans firma har lavet og det er jo også nu at Sarah Burton ligesom er lederen af firmaet efter han tog sit eget liv og jeg må sku sige at hun gør det fremragende og det er noget som jeg selv ville være stolt af.

Alexander McQueen AW 11 
 
 Alexander McQueen SS 12 
 Alexander McQueen SS 12 
Alexander McQueen AW 11 
 Alexander McQueen AW 11 
 Alexander McQueen AW 11 
 Alexander McQueen AW 11 
 Alexander McQueen SS 12 
 Alexander McQueen AW 11 
 Alexander McQueen SS 12 
 Alexander McQueen SS 12 
 Alexander McQueen AW 11 
 Alexander McQueen AW 11 
Alexander McQueen SS 12 

hav en god fortsat søndag :-) 

Kisses, <3

Kender i det?

Kender i det, hvor man nærmest har planlagt hele sit liv foran sig og virkelig bare ved hvad man vil i live og hvad man skal være, hvad man skal foretage sig og virkelig alt.. ja sådan havde jeg det indtil for nogle dage siden, hvor jeg spekulerede over om det der med at designe tøj og sådan virkelig var noget for mig? :s
er stadig rigtig meget i tvivl....

Looooooooove <3

What to do?

Hej dejlige mennesker :-)

jeg går her og er blevet rigtig meget i tvivl om det virkelig er designer jeg gerne vil være og det er måske bare fordi at jeg ikke rigtig synes at jeg selv får nok udfordring her nede på skolen og at der er så begrænsede muligheder hernede fordi det er så langt væk fra alting og at det virkelig er en lille by. jeg er bare så meget i tvivl og føler heller ikke rigtigt at det måske er mig alt det her og jeg har faktisk rigtig meget  lyst til bare at droppe ud for føler ikke at det her nede er noget for mig og at jeg ikke har/får de muligheder jeg gerne vil have, men det sker ikke at jeg dropper ud fordi det koster rigtig mange penge og det vil jeg ikke udsætte min moder for at skulle betale og jeg bliver også sammenlignet meget med designeren Christian Adamsen fordi at han går hernede og vi har de sammen drømme og minder lidt om hinanden og så også at jeg ikke gider at blive sammenlignet med alle mulige andre og at jeg bare vil være helt min egen. så derfor har jeg nu valgt at give dette en uge til og hvis jeg så føler det samme ved jeg virkelig ikke hvad jeg gør så..
her var der så lidt om mine tanker den seneste uge og hvad jeg har spekuleret rigtig meget på :-)

Håber i har nydt jeres weekend og at i nyder livet mens i stadig har det nært og kært.


mig der lige sidder og hygger mig lidt ;-)
Kærlighed fra mig <3

torsdag den 19. januar 2012

Lana Del Rey.

jeg er blevet helt vild med Lana Del Rey, så synes da lige at i skulle høre lidt på hende ;-)

Lana Del Rey 
Lana Del Rey 
Her er 3 gode sange fra Lana Del Rey.. Video Games - Blue Jeans - Born to die. 

søndag den 15. januar 2012

HDE!

Som i jo alle ved går jeg jo på efterskole og synes da lige i skulle have glæden af at se hvilke skønne mennesker jeg bruger min tid på og skal se på hver dag ;-)
også er der også lidt billeder af vores tur til Østrig, hvilket var en vellykket skitur :-D

Love,

 Naja x2
 Lotte-tøsen x2
 Oskar 
Ida & Pernille
 Dicte & Anne-Marie
 Kamilla
 Emma
 Kathrine
 Siv
 Maja, Marie & Kir-pigen
 Maki (roomie)
 Kamilla
 Naja
 Maja
 MIG! 
Marie & Jeg
Mathias (roomie)

Muuuusik!



Her er  der noget musik som jeg hører for tiden og btw, så elsker jeg Beyoncé og Lady GaGa :-)
Håber at i alle har haft en god weekend for det har jeg ;-)!

Kærlighed til jer alle <3

mandag den 9. januar 2012

Østrig!

Lige nu sidder jeg og drikker varm kakao og spiser is sammen med den sødeste lotte-tøsen :-*
Idag har jeg fået lov til at stå på ski ned af de store bakker og ikke på baby bakken ;-)
Glæder mig utrolig meget til imorgen, det skal nok blive rigtig hyggeligt
Kærlighed,
Tobias Hansen <3


lørdag den 7. januar 2012

#1

Yay, idag. Skal jeg med skolen til østrig på skitur og jeg glæder mig bare sindsygt meget. For jeg har aldrig stået på ski før :-D
håber at i alle har haft en rigtig god ferie og at i får en rigtig god weekend
Love & kisses <3

Trøje - selected jeans / bukser - cheap monday