Så er det idag at den står på Copenhagen Fashionweek og jeg glæder mig seriøst rigtig meget, jeg vil prøve at opdatere bloggen samtidig med at jeg er i København. men hvis jeg ikke gøre det får i en masse billeder, videoer mm. senere på ugen :-)
Tobias Hansen, <3
tirsdag den 31. januar 2012
COPENHAGEN FASHIONWEEK!
imorgen onsdag d. 1 februar starter Copenhagen Fashionweek og jeg skal da helt sikkert med til den, vi skal ind og se moden, hvad der er trendy for tiden og en masse andet. vi skal f.x. også holde et lille modeshow selv som skal afholdes på Københavns Hovebanegård kl. 15.30 om fredagen :-)
det bliver så fedt!
Glæder mig som et lille barn.
Tobias Hansen, <3
det bliver så fedt!
Glæder mig som et lille barn.
Tobias Hansen, <3
Smykkedesigner.
i denne her weekend har vi haft besøg af den søde Vicki Zoé Ziska som er en helt vildt dygtig smykkedesigner og laver en masse fede smykker.
vi skulle så lave vores egne smykker og de kom til at se således ud.
vi skulle så lave vores egne smykker og de kom til at se således ud.
en ring lavet af sorte affaldssække og en ludobrik.
et halssmykke lavet af hønsenet, affaldspose, snøre og knapper.
og mit mærke som jeg skulle finde på.
Tobias Hansen, <3
fredag den 27. januar 2012
I wanna became something... big
Jeg vil rigtig gerne være noget stort her i livet, men hvad det ved jeg ikke helt endnu.. jeg vil gerne have at alle folk i hele verden ved hvem jeg er, hvad jeg står for og mit navn, jeg vil gerne gøre en forskel for verden og dets folk..
Tobias Hansen, i am my own and i love to be who i am :-)
Tobias Hansen, i am my own and i love to be who i am :-)
Lady GaGa
en person som jeg ser op til, en person som har fået så meget succes på så kort tid.
she is my mother monster and i will always love her! <3
søndag den 22. januar 2012
Alexander McQueen
Manden der fik mig til at tro på mig selv.
Jeg synes selv at Alexander McQueen han er noget af det bedste inden for tøjdesign og jeg er så ked af det over at han er er død, for han er virkelig mit største idol og jeg ville have gjort alt for at møde ham, så her er en lille hyldest til mit idol og ham som holder gnisten i live inden i mig.
her er nogle billeder fra hans kollektiener.. AW 11 & SS 12, som er de seneste hans firma har lavet og det er jo også nu at Sarah Burton ligesom er lederen af firmaet efter han tog sit eget liv og jeg må sku sige at hun gør det fremragende og det er noget som jeg selv ville være stolt af.
Jeg synes selv at Alexander McQueen han er noget af det bedste inden for tøjdesign og jeg er så ked af det over at han er er død, for han er virkelig mit største idol og jeg ville have gjort alt for at møde ham, så her er en lille hyldest til mit idol og ham som holder gnisten i live inden i mig.
her er nogle billeder fra hans kollektiener.. AW 11 & SS 12, som er de seneste hans firma har lavet og det er jo også nu at Sarah Burton ligesom er lederen af firmaet efter han tog sit eget liv og jeg må sku sige at hun gør det fremragende og det er noget som jeg selv ville være stolt af.
Alexander McQueen AW 11
Alexander McQueen SS 12
Alexander McQueen SS 12
Alexander McQueen AW 11
Alexander McQueen AW 11
Alexander McQueen AW 11
Alexander McQueen AW 11
Alexander McQueen SS 12
Alexander McQueen AW 11
Alexander McQueen SS 12
Alexander McQueen SS 12
Alexander McQueen AW 11
Alexander McQueen AW 11
Alexander McQueen SS 12
hav en god fortsat søndag :-)
Kisses, <3
Kender i det?
Kender i det, hvor man nærmest har planlagt hele sit liv foran sig og virkelig bare ved hvad man vil i live og hvad man skal være, hvad man skal foretage sig og virkelig alt.. ja sådan havde jeg det indtil for nogle dage siden, hvor jeg spekulerede over om det der med at designe tøj og sådan virkelig var noget for mig? :s
er stadig rigtig meget i tvivl....
Looooooooove <3
er stadig rigtig meget i tvivl....
Looooooooove <3
What to do?
Hej dejlige mennesker :-)
jeg går her og er blevet rigtig meget i tvivl om det virkelig er designer jeg gerne vil være og det er måske bare fordi at jeg ikke rigtig synes at jeg selv får nok udfordring her nede på skolen og at der er så begrænsede muligheder hernede fordi det er så langt væk fra alting og at det virkelig er en lille by. jeg er bare så meget i tvivl og føler heller ikke rigtigt at det måske er mig alt det her og jeg har faktisk rigtig meget lyst til bare at droppe ud for føler ikke at det her nede er noget for mig og at jeg ikke har/får de muligheder jeg gerne vil have, men det sker ikke at jeg dropper ud fordi det koster rigtig mange penge og det vil jeg ikke udsætte min moder for at skulle betale og jeg bliver også sammenlignet meget med designeren Christian Adamsen fordi at han går hernede og vi har de sammen drømme og minder lidt om hinanden og så også at jeg ikke gider at blive sammenlignet med alle mulige andre og at jeg bare vil være helt min egen. så derfor har jeg nu valgt at give dette en uge til og hvis jeg så føler det samme ved jeg virkelig ikke hvad jeg gør så..
her var der så lidt om mine tanker den seneste uge og hvad jeg har spekuleret rigtig meget på :-)
Håber i har nydt jeres weekend og at i nyder livet mens i stadig har det nært og kært.
mig der lige sidder og hygger mig lidt ;-)
Kærlighed fra mig <3
jeg går her og er blevet rigtig meget i tvivl om det virkelig er designer jeg gerne vil være og det er måske bare fordi at jeg ikke rigtig synes at jeg selv får nok udfordring her nede på skolen og at der er så begrænsede muligheder hernede fordi det er så langt væk fra alting og at det virkelig er en lille by. jeg er bare så meget i tvivl og føler heller ikke rigtigt at det måske er mig alt det her og jeg har faktisk rigtig meget lyst til bare at droppe ud for føler ikke at det her nede er noget for mig og at jeg ikke har/får de muligheder jeg gerne vil have, men det sker ikke at jeg dropper ud fordi det koster rigtig mange penge og det vil jeg ikke udsætte min moder for at skulle betale og jeg bliver også sammenlignet meget med designeren Christian Adamsen fordi at han går hernede og vi har de sammen drømme og minder lidt om hinanden og så også at jeg ikke gider at blive sammenlignet med alle mulige andre og at jeg bare vil være helt min egen. så derfor har jeg nu valgt at give dette en uge til og hvis jeg så føler det samme ved jeg virkelig ikke hvad jeg gør så..
her var der så lidt om mine tanker den seneste uge og hvad jeg har spekuleret rigtig meget på :-)
Håber i har nydt jeres weekend og at i nyder livet mens i stadig har det nært og kært.
mig der lige sidder og hygger mig lidt ;-)
Kærlighed fra mig <3
torsdag den 19. januar 2012
Lana Del Rey.
jeg er blevet helt vild med Lana Del Rey, så synes da lige at i skulle høre lidt på hende ;-)
Lana Del Rey
Lana Del Rey
Her er 3 gode sange fra Lana Del Rey.. Video Games - Blue Jeans - Born to die.
søndag den 15. januar 2012
HDE!
Som i jo alle ved går jeg jo på efterskole og synes da lige i skulle have glæden af at se hvilke skønne mennesker jeg bruger min tid på og skal se på hver dag ;-)
også er der også lidt billeder af vores tur til Østrig, hvilket var en vellykket skitur :-D
Love,
også er der også lidt billeder af vores tur til Østrig, hvilket var en vellykket skitur :-D
Love,
Naja x2
Lotte-tøsen x2
Oskar
Ida & Pernille
Dicte & Anne-Marie
Kamilla
Emma
Kathrine
Siv
Maja, Marie & Kir-pigen
Maki (roomie)
Kamilla
Naja
Maja
MIG!
Marie & Jeg
Mathias (roomie)
Muuuusik!
Her er der noget musik som jeg hører for tiden og btw, så elsker jeg Beyoncé og Lady GaGa :-)
Håber at i alle har haft en god weekend for det har jeg ;-)!
Kærlighed til jer alle <3
mandag den 9. januar 2012
lørdag den 7. januar 2012
Abonner på:
Opslag (Atom)








































