Kære små læsere, i må meget undskylde at jeg ikke lige har været så god til at opdatere bloggen, men det er fordi at min dejlige computer desværre gik død og måtte lade livet! men nu er jeg jo så smart at jeg har fået det til telefonen.. :-)
Men der sker en hel masse, jeg har blandt andet været til alle mine eksamener og nu er det snart tid til at jeg skal stoppe på min efterskole og det bliver nok lidt trist :-(
Men jeg glæder mig til endelig bare at komme videre!
Håber i nyder den sommer, som vi ikke rigtig har! :-)
Tobias Hansen <3
