onsdag den 16. november 2011

Kunstmuseum

i denne uge har næsten hele skolen været på Tønder Kunstmuseum og det har været rigtig hyggeligt, vi har fået taget billeder med en Wegner stol og vi har skullet male en hel masse.. idag har vi skulle lave vores egen plakat til Tønders Kunstmuseum og jeg syntes faktisk min blev rigtig god og er stolt over den :-)
Model billedet med Wegner. 

flere billeder kommer senere :-) 

tirsdag den 8. november 2011

Kærlighed!

Det at være forelsket er noget af det allerbedste jeg ved og jeg ville aldrig kunne leve uden de personer jeg elsker allerhøjst hvilket er min bedsteveninde Sine  <3

 Sine og jeg har været bedste venner i virkelig lang tid og vil altid være det, hun er den person der ved absolut alt om mig og jeg stoler rigtig meget på hende og elsker hende af hele mit hjerte <3




JEG ELSKER DIG VIRKELIG HØJT!!! <3 <3 <3 <3