jeg har for første gang valgt at lave en lille slags collage hvor man kan se to sæt med tilbehør til en tur i byen eller andet.
det er mega fedt hvis man tage en helt enkel sort kjole og pimper den op med nogle lækre sko, et par chanel øreringe og en vildt lækker clutch. eller hvis du tar en flot skjorte i en vild farve og sætter den sammen med et par skinny jeans, lækre stilletter, chanel tasken og de flotteste øreringe.
så er du klar til en vild aften, hvor du med sikkerhed får masser af opmærksomhed ;-)
til venstre: Skjorte - Esther Frill // Jeans - Black Super Skinny // Sko - Jeffrey Campbell // Taske - Chanel // Øreringe - Ivanka Trumph
til højre: Kjole - Lanvin // Sko - Casadei // Clutch - YSL // Øreringe - Chanel
Tobias Hansen. <3
mandag den 27. februar 2012
lørdag den 25. februar 2012
to be or not to be...
to be or not to be, a fuckbird!! :-D
det er lidt en demonstration mod alle dem som egentlig bare forelsker sig i et andet menneske også bliver utrolig kærestekedelig.... -.-''''
så derfor er jeg nu igang med at hygge med den søde A to the nika ;-)
vi skal snakke, spise slik og slappe af..
hav en fortsat god weekend :-)
Love Tobias, <3
det er lidt en demonstration mod alle dem som egentlig bare forelsker sig i et andet menneske også bliver utrolig kærestekedelig.... -.-''''
så derfor er jeg nu igang med at hygge med den søde A to the nika ;-)
vi skal snakke, spise slik og slappe af..
hav en fortsat god weekend :-)
Love Tobias, <3
onsdag den 22. februar 2012
mandag den 20. februar 2012
Godmorgen! :-)
idag mine dejlige læsere er jeg på noget der hedder teko som er en slags designskole i herning og det er utrolig fedt, jeg skal være der indtil på fredag og vi skal have gang i strikkeriet og lave en masse spændende ting!!
Jeg har glædet mig rigtig meget for at se om det virkelig er noget for mig, men allerede efter første besøg tyder det på at jeg kommer til at kunne lide teko rigtig meget! :-)
jeg bor sammen med Dicte nede fra skolen og det er jeg super glad for, vi har det så godt sammen og vores værelse ligner allerede et bombet lokum :-D
Men nu vil jeg til og afsted, hen til teko.. HERE I COME! ;-)
DICTE!
Masser af kærlighed fra lille mig til alle jer <3
torsdag den 16. februar 2012
WHAT TO DO?
jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu.. :s
Jeg er så meget i tvivl om hvad jeg gerne vil med mit liv og hvad jeg gerne vil være. jeg er opsat på at det skal være noget med mode men hvad? jeg har stadigvæk designer i tankerne og jeg gider egentlig ikke på gymnasium, hf, hg eller noget andet af den slags.. for jeg ved bare at det ikke kommer til nytte i mit liv og der bliver hele tiden sagt til mig at jeg skal tage en hg, den kommer til at gavne dig og du vil værdsætte det når du bliver ældre og jeg tænker bare.. NEJ! jeg gider ikke på hg eller noget andet, så vil jeg heller arbejde og hvis jeg ikke kan finde noget arbejde må jeg finde på noget andet, for jeg ville personlig bare føle at det ville være spild af tid for mig at starte på hg som jeg bliver rådet til. Jeg vil bare rigtig gerne starte på noget designskole af en slags og selvom det er utrolig svært at komme ind, vil jeg stadigvæk prøve alt hvad jeg kan, men der bliver bare slet ikke bakket op om hvad jeg gerne vil og hvad jeg gerne vil være. for jeg føler lidt at alle omkring mig bare tænker ''jaaa, jaaa'' han bliver jo aldrig nogensinde til noget og det gør mig bare virkelig ked af det, jeg vil bare gerne være mig og tage mine egne beslutninger og ikke blive påvirket af hvad alle andre synes jeg skal og hvad så når jeg bliver ældre og måske har fortrudt det.. ja, så er der ikke noget at gøre ved det, men det ved jeg bare at jeg aldrig vil, for jeg er en person der ved hvad jeg vil og jeg vil gerne selv bestemme over mit eget liv.. det kommer måske også dertil hvor at jeg bliver nødt til at flytte ud fordi at de ikke vil have at jeg bor der så længe jeg ikke studerer eller arbejder.. dumt, jeg er jo kun 16 år og de har faktisk pligt til at give mig tag over hovedet og mad, men det er de sikkert fuldstændig ligeglad med desværre..
her er lidt af mine tanker for idag.. :-)
Kærlighed fra mig! <3
Jeg er så meget i tvivl om hvad jeg gerne vil med mit liv og hvad jeg gerne vil være. jeg er opsat på at det skal være noget med mode men hvad? jeg har stadigvæk designer i tankerne og jeg gider egentlig ikke på gymnasium, hf, hg eller noget andet af den slags.. for jeg ved bare at det ikke kommer til nytte i mit liv og der bliver hele tiden sagt til mig at jeg skal tage en hg, den kommer til at gavne dig og du vil værdsætte det når du bliver ældre og jeg tænker bare.. NEJ! jeg gider ikke på hg eller noget andet, så vil jeg heller arbejde og hvis jeg ikke kan finde noget arbejde må jeg finde på noget andet, for jeg ville personlig bare føle at det ville være spild af tid for mig at starte på hg som jeg bliver rådet til. Jeg vil bare rigtig gerne starte på noget designskole af en slags og selvom det er utrolig svært at komme ind, vil jeg stadigvæk prøve alt hvad jeg kan, men der bliver bare slet ikke bakket op om hvad jeg gerne vil og hvad jeg gerne vil være. for jeg føler lidt at alle omkring mig bare tænker ''jaaa, jaaa'' han bliver jo aldrig nogensinde til noget og det gør mig bare virkelig ked af det, jeg vil bare gerne være mig og tage mine egne beslutninger og ikke blive påvirket af hvad alle andre synes jeg skal og hvad så når jeg bliver ældre og måske har fortrudt det.. ja, så er der ikke noget at gøre ved det, men det ved jeg bare at jeg aldrig vil, for jeg er en person der ved hvad jeg vil og jeg vil gerne selv bestemme over mit eget liv.. det kommer måske også dertil hvor at jeg bliver nødt til at flytte ud fordi at de ikke vil have at jeg bor der så længe jeg ikke studerer eller arbejder.. dumt, jeg er jo kun 16 år og de har faktisk pligt til at give mig tag over hovedet og mad, men det er de sikkert fuldstændig ligeglad med desværre..
her er lidt af mine tanker for idag.. :-)
Kærlighed fra mig! <3
torsdag den 9. februar 2012
Fashion.
her for tiden er jeg blevet meget interreseret i designeren Reem Acra, jeg synes hendes stil af tøj er urolig flot og hun har virkelig en rød tråd igennem alle sine kollektioner.. så fedt!
så her er lidt af mine ynglings designs og lidt sko ;-)
http://www.reemacra.com/ tøjet er herfra
http://www.christianlouboutin.com/#/intro og skoene herfra.
Love from me! <3
så her er lidt af mine ynglings designs og lidt sko ;-)
http://www.reemacra.com/ tøjet er herfra
http://www.christianlouboutin.com/#/intro og skoene herfra.
Love from me! <3
Copenhagen fashionweek!
her kommer der nogle billeder og videoer af det jeg så, i må meget undskylde at der ikke er så meget! ;-)
Jeg har fx. været til CIFF Trend show, FIVE og vores eget lille modeshow som vi jo holdte på Københavns hovedbanegård!
Kærlighed herfra <3
Abonner på:
Opslag (Atom)



















































