lørdag den 24. december 2011
tirsdag den 20. december 2011
Hygge hos Julie-girl!!
Lige nu sidder jeg hjemme hos min bedstevenindes søster og hygger, inden at vi skal til gymnasiefest..
Her er der lige et billed af sine og Julie :-*


torsdag den 15. december 2011
fredag den 9. december 2011
OSO - Beklædningsdesigner
Hej skønne mennesker der nu læser denne blog :-)
i denne uge på skolen, har vi skulle lave OSO og i min OSO valgte jeg at skrive om beklædningsdesigner som jeg jo rigtig gerne vil være og går rigtig meget op i og her er nogle billeder af mit produkt som var en kjole også havde jeg også skitseret en kollektion :-)
i denne uge på skolen, har vi skulle lave OSO og i min OSO valgte jeg at skrive om beklædningsdesigner som jeg jo rigtig gerne vil være og går rigtig meget op i og her er nogle billeder af mit produkt som var en kjole også havde jeg også skitseret en kollektion :-)
hele kjolen forfra
kjolen foroven, forfra
kjolens slæb, bagfra
det meste af kjolen, forfra
søndag den 4. december 2011
Hyggelig weekend..
Jeg har haft den mest hyggeligste weekend nogensinde og jeg har bare haft det så fantastisk, sjovt og dejligt :-)
Hvordan har jeres weekend været ?
onsdag den 16. november 2011
Kunstmuseum
i denne uge har næsten hele skolen været på Tønder Kunstmuseum og det har været rigtig hyggeligt, vi har fået taget billeder med en Wegner stol og vi har skullet male en hel masse.. idag har vi skulle lave vores egen plakat til Tønders Kunstmuseum og jeg syntes faktisk min blev rigtig god og er stolt over den :-)
Model billedet med Wegner.
flere billeder kommer senere :-)
tirsdag den 8. november 2011
Kærlighed!
Det at være forelsket er noget af det allerbedste jeg ved og jeg ville aldrig kunne leve uden de personer jeg elsker allerhøjst hvilket er min bedsteveninde Sine <3
Sine og jeg har været bedste venner i virkelig lang tid og vil altid være det, hun er den person der ved absolut alt om mig og jeg stoler rigtig meget på hende og elsker hende af hele mit hjerte <3
JEG ELSKER DIG VIRKELIG HØJT!!! <3 <3 <3 <3
onsdag den 21. september 2011
DesignUge
Woohoo, denne uge på Højer Designefterskole er designuge og vi har besøg af Rasmus Nordqvist som skal lære os at drapere og jeg er sammen med Christian Adamsen og vi er så dygtige til det! :-)
torsdag den 8. september 2011
Højer Designefterskole
HØJER DESIGNEFTERSKOLE!
Dette er så Højer Designefterskole 11/12 og de er alle sammen super skønne og dejlige at være sammen med, det skal nok blive et godt år! :-)
Abonner på:
Opslag (Atom)









