lørdag den 24. december 2011

Juleaften..

Glædelig jul til alle søde mennesker :-)
Jeg har haft en rigtig god dag, med masser af hygge og lige m. Ligger jeg ved siden af brændeovnen og hygger med den altid søde og dejlige sine (min bedste veninde) :-) <3
Kærlighed til jer alle<3!


tirsdag den 20. december 2011

Hygge hos Julie-girl!!

Lige nu sidder jeg hjemme hos min bedstevenindes søster og hygger, inden at vi skal til gymnasiefest..
Her er der lige et billed af sine og Julie :-*



torsdag den 15. december 2011

Terminsprøver!!

I denne uge har vi haft terminsprøver og det har været så dejligt at kunne få tidligt fri og så bare gå ned på værelset og hygge sig, håber at i alle får en rigtig ind weekend :-)


fredag den 9. december 2011

OSO - Beklædningsdesigner

Hej skønne mennesker der nu læser denne blog :-)
i denne uge på skolen, har vi skulle lave OSO og i min OSO valgte jeg at skrive om beklædningsdesigner som jeg jo rigtig gerne vil være og går rigtig meget op i og her er nogle billeder af mit produkt som var en kjole også havde jeg også skitseret en kollektion :-)

 hele kjolen forfra
 kjolen foroven, forfra
 kjolens slæb, bagfra
det meste af kjolen, forfra

søndag den 4. december 2011

Hyggelig weekend..

Jeg har haft den mest hyggeligste weekend nogensinde og jeg har bare haft det så fantastisk, sjovt og dejligt :-)
Hvordan har jeres weekend været ?

onsdag den 16. november 2011

Kunstmuseum

i denne uge har næsten hele skolen været på Tønder Kunstmuseum og det har været rigtig hyggeligt, vi har fået taget billeder med en Wegner stol og vi har skullet male en hel masse.. idag har vi skulle lave vores egen plakat til Tønders Kunstmuseum og jeg syntes faktisk min blev rigtig god og er stolt over den :-)
Model billedet med Wegner. 

flere billeder kommer senere :-) 

tirsdag den 8. november 2011

Kærlighed!

Det at være forelsket er noget af det allerbedste jeg ved og jeg ville aldrig kunne leve uden de personer jeg elsker allerhøjst hvilket er min bedsteveninde Sine  <3

 Sine og jeg har været bedste venner i virkelig lang tid og vil altid være det, hun er den person der ved absolut alt om mig og jeg stoler rigtig meget på hende og elsker hende af hele mit hjerte <3




JEG ELSKER DIG VIRKELIG HØJT!!! <3 <3 <3 <3

onsdag den 21. september 2011

DesignUge


Woohoo, denne uge på Højer Designefterskole er designuge og vi har besøg af Rasmus Nordqvist som skal lære os at drapere og jeg er sammen med Christian Adamsen og vi er så dygtige til det! :-)

torsdag den 8. september 2011

Højer Designefterskole


HØJER DESIGNEFTERSKOLE!
Dette er så Højer Designefterskole 11/12 og de er alle sammen super skønne og dejlige at være sammen med, det skal nok blive et godt år! :-)