lørdag den 24. december 2011
tirsdag den 20. december 2011
Hygge hos Julie-girl!!
Lige nu sidder jeg hjemme hos min bedstevenindes søster og hygger, inden at vi skal til gymnasiefest..
Her er der lige et billed af sine og Julie :-*


torsdag den 15. december 2011
fredag den 9. december 2011
OSO - Beklædningsdesigner
Hej skønne mennesker der nu læser denne blog :-)
i denne uge på skolen, har vi skulle lave OSO og i min OSO valgte jeg at skrive om beklædningsdesigner som jeg jo rigtig gerne vil være og går rigtig meget op i og her er nogle billeder af mit produkt som var en kjole også havde jeg også skitseret en kollektion :-)
i denne uge på skolen, har vi skulle lave OSO og i min OSO valgte jeg at skrive om beklædningsdesigner som jeg jo rigtig gerne vil være og går rigtig meget op i og her er nogle billeder af mit produkt som var en kjole også havde jeg også skitseret en kollektion :-)
hele kjolen forfra
kjolen foroven, forfra
kjolens slæb, bagfra
det meste af kjolen, forfra
søndag den 4. december 2011
Hyggelig weekend..
Jeg har haft den mest hyggeligste weekend nogensinde og jeg har bare haft det så fantastisk, sjovt og dejligt :-)
Hvordan har jeres weekend været ?
Abonner på:
Opslag (Atom)





