lørdag den 24. december 2011

Juleaften..

Glædelig jul til alle søde mennesker :-)
Jeg har haft en rigtig god dag, med masser af hygge og lige m. Ligger jeg ved siden af brændeovnen og hygger med den altid søde og dejlige sine (min bedste veninde) :-) <3
Kærlighed til jer alle<3!


tirsdag den 20. december 2011

Hygge hos Julie-girl!!

Lige nu sidder jeg hjemme hos min bedstevenindes søster og hygger, inden at vi skal til gymnasiefest..
Her er der lige et billed af sine og Julie :-*



torsdag den 15. december 2011

Terminsprøver!!

I denne uge har vi haft terminsprøver og det har været så dejligt at kunne få tidligt fri og så bare gå ned på værelset og hygge sig, håber at i alle får en rigtig ind weekend :-)


fredag den 9. december 2011

OSO - Beklædningsdesigner

Hej skønne mennesker der nu læser denne blog :-)
i denne uge på skolen, har vi skulle lave OSO og i min OSO valgte jeg at skrive om beklædningsdesigner som jeg jo rigtig gerne vil være og går rigtig meget op i og her er nogle billeder af mit produkt som var en kjole også havde jeg også skitseret en kollektion :-)

 hele kjolen forfra
 kjolen foroven, forfra
 kjolens slæb, bagfra
det meste af kjolen, forfra

søndag den 4. december 2011

Hyggelig weekend..

Jeg har haft den mest hyggeligste weekend nogensinde og jeg har bare haft det så fantastisk, sjovt og dejligt :-)
Hvordan har jeres weekend været ?