onsdag den 28. marts 2012
tirsdag den 20. marts 2012
endnu mere eksamen!
jeg er rigtig godt igang med min eksamen og lige øjeblikket er jeg igang med at lave bukser som skal laves ud af sort fløjl og jeg håber de bliver såååå fede. igår fik jeg mine labels som jeg havde bestilt for en uges tid siden og de er bare så lækre og fine, jeg er helt vildt glade for dem.
her er lige et par billeder af hvad jeg er igang med.
Tobias Hansen.
torsdag den 15. marts 2012
EKSAMEN!
de sidste par dage har jeg gået og fumlet med min eksamen og allerede så sent som igår lavede jeg min t-shirt færdig og min cardigan er også færdig samt skindbæltet!!!! :-D
er mega glad over det og nu får i lige nogle billeder af det!
er mega glad over det og nu får i lige nogle billeder af det!
Love Tobias Hansen <3
mandag den 12. marts 2012
Summertime
Top - Wallis // Shorts - Mango // Sko - floral platform // Taske - Hermés //
Solbriller - Sambag & John Lennon //Hat - Phase Eight // Neglelak - Essie
Jeg synes at det snart er tid til at finde noget nyt lækkert sommertøj så man kan være klart til den dejlige og skønne sommer. Så her kommer der et bud på hvordan man kunne klæd sig til sommer.
Tobias Hansen <3
Etiketter:
Essie,
fashion,
Hermès,
Mango,
Phase Eight,
polyvore,
Sambag,
style,
summer,
Wallis,
Wet Seal
EKSAMEN!
det er jo super fedt at gå i skole nu til dags og det bedste er da eksamen, især når det omhandler design hvilket min næste eksamen skal omhandle!
ja, jeg skal lave eksamen i tekstil og jeg glæder mig mega meget!!!! :-D
for jeg har nemlig ladet mig inspirere af 1920'ernes herremode i forhold til deres bukser og hvordan de sad på folk, jeg har så valgt at mixe en masse fede stoffer sammen som kommer til at se utrolig godt ud og jeg kan ikke vente med at skulle lave det hele og faktisk bare sige '' jeps, det er mig der har lavet det hele! '' det bliver så fedt. Jeg har valgt at arbejde i materialer som fløjl, polyester, strik og skind som jeg er sikker på at det vil se godt ud sammen.
Love, Tobias Hansen <3
ja, jeg skal lave eksamen i tekstil og jeg glæder mig mega meget!!!! :-D
for jeg har nemlig ladet mig inspirere af 1920'ernes herremode i forhold til deres bukser og hvordan de sad på folk, jeg har så valgt at mixe en masse fede stoffer sammen som kommer til at se utrolig godt ud og jeg kan ikke vente med at skulle lave det hele og faktisk bare sige '' jeps, det er mig der har lavet det hele! '' det bliver så fedt. Jeg har valgt at arbejde i materialer som fløjl, polyester, strik og skind som jeg er sikker på at det vil se godt ud sammen.
Love, Tobias Hansen <3
onsdag den 7. marts 2012
Forever young.
Alexander McQueen AW 12
Nu Har selveste brandet Alexander McQueen gjort det endnu engang, han er kommet op med en AW 12 kollektion og den er forrygende god. Jeg elsker alt ved den, teamet McQueen er gået all in med de stærke rødlige farver, sort, cremehvid og en lækker grå. de bruger meget muslinge, konkylie og hav temaet i deres udtryks i tøjet, som er kommet meget op her for tiden!
Hvis i gerne vil se McQueens nyeste show skal i trykke Her!
Love, Tobias Hansen <3
Hvis i gerne vil se McQueens nyeste show skal i trykke Her!
Love, Tobias Hansen <3
Fashionshow!
også lige det her mega cool billed til jer!
yaaaaaay, idag skal vi holde fashionshow på min efterskole og jeg glæder mig rigtig meget fordi jeg skal gå model og alle får hver deres karakter som de skal være. Det bliver bare så godt!
det er Højer Designefterskole første modeshow! :-)
Love, Tobias Hansen <3
torsdag den 1. marts 2012
Love Lancôme
jeg har nu deltaget i Lancôme's Konkurrence på polyvore.com som er det sted jeg laver moodboard/collager.
her får i den nu at se.
Venstre: Skjorte - Marc By Marc Jacobs // Jeans - Helmut // Clutch - Chanel // Sko - Camilla Skovgaard // Neglelak - Essie
Højre: Kjole - NOTTE BY MARCHESA // Clutch - Yves Saint Laurent // Sko - Giuseppe Zanotti // Neglelak - Essie
Love, Tobias Hansen <3
Bleu, Bleu, Bleu, Bleu
Venstre: Bluse - Chiffon top // Shorts - denim shorts // Sko - Giuseppe Zanotti // Clutch - Mulberry
Midten: Kjole - cocktail dress // Sko - Valentino // Clutch - purple snakeskin
Højre: Bluse - Marc by Marc Jacobs // Shorts - denim shorts // Sko - Steve Madden // Clutch - Alexander McQueen
Blåt er temaet og i skal ikke holde tilbage på farven.
Love, Tobias Hansen <3
Abonner på:
Opslag (Atom)
















