tirsdag den 3. april 2012

lækre fødder!

jeg sidder lige og hygger med den søde Ida :-)
fodbad med the i og sukker som vi har brugt som en scrub samt god musik, det er altid dejligt med lidt selvforkælelse.
Især med rigtig godt selskab ;-)






Tobias Hansen <3

mandag den 2. april 2012

melodier.


Tobias Hansen <3

eksamen & modeshow!

Jeg har nu været til min eksamen i tekstil og beklædningsdesign og jeg er ret glad for den karakter jeg har fået som er 10 og det gik rigtig godt synes jeg selv, lige nu er vi igang med at sætte et modeshow op her på skolen fordi vi holder åbent hus på tirsdag d. 3 april fra 12 - 17 på Højer Designefterskole, søndergade 21, 6280 Højer, og det bliver bare så fedt!!
alle får lov til at vise de kreationer de har lavet i år frem og jeg tror vidst at alle er ret spændte på hvordan det kommer til at gå og hvordan folk tager det, jeg glæder mig ihvertfald selv rigtig meget!


Model - Dicte Frost
Design - Tobias Hansen


Tobias Hansen,