Hej dejlige mennesker :-)
jeg går her og er blevet rigtig meget i tvivl om det virkelig er designer jeg gerne vil være og det er måske bare fordi at jeg ikke rigtig synes at jeg selv får nok udfordring her nede på skolen og at der er så begrænsede muligheder hernede fordi det er så langt væk fra alting og at det virkelig er en lille by. jeg er bare så meget i tvivl og føler heller ikke rigtigt at det måske er mig alt det her og jeg har faktisk rigtig meget lyst til bare at droppe ud for føler ikke at det her nede er noget for mig og at jeg ikke har/får de muligheder jeg gerne vil have, men det sker ikke at jeg dropper ud fordi det koster rigtig mange penge og det vil jeg ikke udsætte min moder for at skulle betale og jeg bliver også sammenlignet meget med designeren Christian Adamsen fordi at han går hernede og vi har de sammen drømme og minder lidt om hinanden og så også at jeg ikke gider at blive sammenlignet med alle mulige andre og at jeg bare vil være helt min egen. så derfor har jeg nu valgt at give dette en uge til og hvis jeg så føler det samme ved jeg virkelig ikke hvad jeg gør så..
her var der så lidt om mine tanker den seneste uge og hvad jeg har spekuleret rigtig meget på :-)
Håber i har nydt jeres weekend og at i nyder livet mens i stadig har det nært og kært.
mig der lige sidder og hygger mig lidt ;-)
Kærlighed fra mig <3


Ingen kommentarer:
Send en kommentar